Friday, September 3, 2010

mood raya sudah marii...

salam.. masa on the way mai skolah tadi aku dengaq radio era pasang lagu raya... tukaq radio hot.fm lagu raya lagi.. sinar fm pun raya jugak... tension nyaa... yang aku tension tu pasai suma lagu2 yang on air tu aku tak tau lagu raya sapa.. lirik dia aku tak tau.. jadinya aku tak leh nyanyi lagu raya.... huhuhuuhuhuhu...

hari ni Jumaat minggu terakir sekolah sebelum nak sambut raya.. sekolah akan bercuti muali esok hingga 16 sept ni... lama jugak laa cuti.. kira puas laa beraya nanti... hari ni jugak laa segala tempahan kuih2 raya, kerepek2, kerisik akan dihantar.. tapi yang buatkan aku betul rasa frust pasai aku tak dapat kuih raya yang aku tempah.. aku tempah dah laa.. alih2 org yg jual tu lupa nak amik senarai order yg aku n kawan2 aku tulis.. jadi nye kuih yg aku order dapat 1 jenis je.. yg lagi satu tak dak... adehhh... cam ni punya org meniaga pun ada kaa?? isk isk iskkk

tapi sempat lagi laa aku oder kerepek pisang sebagai backup (ye ke backup??) kuih raya yang tak berapa nak ada kat umah aku nanti... karang dah tak banya kkuih raya.. silap2 raya aku kali ni jadi raya deepavali... makan maruku je laa.. muahahhaaa... kita kan 1 Malaysia...

ok laa kat dewan sekarang ni ada ceramah hari raya.. dan program bagi duit raya pada murid... satgi nak beratuq huluq duit kat budak.. sebelum tu jom nyanyi lagu raya...


daaa....


No comments: