Thursday, September 23, 2010

cool yang hot..

salam.. pagi ni sejuk ja kat sekolah.. maklum laa hujan dari subuh tadi.. cool laa sket rasa.. tapi dalam dok cool pun hot jugak laa aku tadi.. mau nya tak hot..

cenggini cita dia.. dari mula masuk kelas aku dah bagi latihan dalam buku tulis.. arahan aku lepas je siap dalam buku, sambung latihan dalam handouts yang aku dah sediakan.. dari 12 budak dalam kelas hari ni.. 10 orang dah buat latihan dalam kertas tu.. siap dengan warna sekali.. yang lagi 2 orang ni laa.. iskk betoi2 menguji kesabaran aku..

yang sorang tu memang dah sedia maklum..dari kakak yang sulung sampai laa dia yang bongsu ni memang kategori murid yang bawah dari tahap sederhana.. yang sorang tu laa betoi2 aku rasa nak bagi penampaq jepun jaa tadi.. masa dah habis pun latihan dalam buku dia buat tak siap2 lagi.. ya Allah geram nya akuu... yang buatkan aku lagi hot tu.. budak tu anak cikgu pulak tu... isk isk iskkkkk dah jenuh macam2 cara aku buat dok lagu tu jugak.. kalau aku panggey dok depan aku & mintak dia siapkan kerja pun..macam tu jugak.. suka dok ralit.. (ralit = leka)

oh tidak!!!

No comments: