Sunday, September 5, 2010

iklan raya..

salam.. raya makin dekat kan? sure masing2 sibuk dok ngemas rumah... emm.. aku baru je tukaq curtain.. yg lain2 tu buat sket2.. hero kecik demam payah sket.. tak leh jauh langsung dari dia.. nanti dok menganga je.. dah laa suara tak berapa nak kluaq.. sadis plak aku nengok.. jadinya kerja2 hanya dilakukan ketika ayahanda ada dirumah...

kalau tahun2 terdahulu.. aku mesti tertunggu2 iklan raya petronas.. hasil tangan arwah Yasmin Ahmad.. tak jemu2 aku nak nengok iklan dia walaupun usia iklan tu dah banyak.. dalam iklan2 tu ada saja pengajaran.. semua yg menyentuh hati.. kalau ada yang jenis sensitif aku percaya airmata mesti meleleh bila tengok iklan tu.. walaupun iklan tak sampai 2 minit... leh kalahkan cita hindustan yang 3 jam tu...


iklan ni pun ada pengajarannya...


No comments: