Tuesday, May 31, 2011

ye ke dah 3 tahun??

diam tak diam.. dah pun 31hb Mei.. rasa macam sekejap je.. rasa macam baru je tempek inai di jari.. huh! betapa cepatnya masa berlalu.. dah pun 3 tahun..


hari ni genap 3 tahun aku menjadi isteri kepada en suami dan 2 tahun menjadi bonda kepada hero kecik.. alhamdulillah..


tiada apa2 sambutan yang kami berdua buat.. cuma ingatan dan ucapan je sesama sendiri.. uhuk! sedih kan tak dak adegan potong2 kek & suap2 kek.. tak pa.. suap nasik pun kenyang jugak...



P/S : buat en suami.. selamat ualangtahun perkahwinan.. i lap u... muahssss!



gambar recycle..



** ceh! kecoh betul la... orang lain dah 30 tahun tak de pun buat entry dalam blog.... :P

7 comments:

Hezrin Ahmad said...

happy eniberseri... moga bahagia ke akhir hayat

ejaescobart said...

tima kasih hezrin... :)

Ilhamny.com said...

ok pe k.eja..tetiap taun kena wat entry psl nih..xkan nak tunggu 30 taun..pengalaman dlm masa setahun tu perlu dibanggakan..hehehe..anyway epy aniversery..

shila said...

hepy anvsary yg ke 3.... tahniah...
tak per kita wat dulu entry utk kita....pastu baru biar org lak wish kat kita... hehe

ejaescobart said...

Benz,

nak tunggu 30 thn baru nak buh entry.. Silap2 tuan punya blog pun dah x dak... Anyway,tima kasih... :)




Shila,

tima kasih.. Aku baru 3 thn.. Nak kejar ko dah memang mustahil.. Kot kejar bil anak kot boleh... Hehehe

shila said...

meh kejar cepat2.... aku nak tambah yg no 3 belum ada rezeki... dok mencuba belum berjaya... mana tau rezeki hang dulu ka....

ejaescobart said...

Haha ... Kejor yob kejor... InsyaAllah ada rezki aku kabor2 la ye... ;)