Wednesday, May 18, 2011

Anti Dadah.. (UPDATED)

ni la gambar yang sempat aku snap pagi tadi... tak banyak sangat sebab aku sibuk dok siapkan borang utk pertandingan.. pastu dengan nak pitam tengok kertas soalan Matematik tadi...


antara pamplet yang disediakan oleh pihak penceramah..




kusyuk melihat pameran..



buat-buat sibuk.. nak menyelit dalam gambar..






*ralat... penceramah bukan dari AADK.. tapi dari Pejabat Kesihatan Daerah... pihak AADK sibuk.... kot!

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

ayu suka dgn kempen yang diadakan di sekolah..
menyedarkan anak2 ttg bahaya dan pentingnya sesuatu...

moga2 anak2 kita dapat iktibar dan panduan

ejaescobart said...

Ayu,


tu la.. memang patut kempen macam ni kerap di buat di sekolah2...

sebabnya zaman sekarang ni tabiat merokok bukan dari sekolah menengah lagi dah... sekolah rendah pun dah ada yang pandai merokok..

usaha cikgu sampai takat tu je laa.. yang selebihnya dari parent sendiri...