Sunday, May 22, 2011

Ahad hari melepak depan tv..

hari Ahad.. hari lepak sedunia... haha.. sebab apa aku kata melepak? sebab dari pagi lokasi lepak aku depan tv je.. muahahaha.. maunya tak besarrrr sebagai johan jadinya...

bangun je tadi pagi dah tengok menggunung kain baju dalam bakul.. niat nak lipat la sementara hero masih lena.. baru je pilak 3 helai.. dia dah bangun.. terus duduk kat riba.. maka tergendala laa agenda pagi...

dah siap mandikan.. layan si hero makan roti canai.. kemdian sambung layan tv.. mujur la time sesi lipat melipat dia tak kacau.. kalau tak, memang simpan balik la baju2 tu dalam bakul...

tengah hari.. layan Melodi kejap.. dek kerana cuaca panas lain macam hari ni.. mandikan hero lagi sekali.. pastu konon nak tidokan dia.. alih2 macam biasa aku yang tido.. muahahahaha...

dah penat melepak depan tv.. aku melepak dalam bilik plak.. sambil meronda singgah ke rumah kengkawan... mana2 rumah yang aku singgah.. menceritakan tentang tragedi yang tanah runtuh di Hulu Langat... sedih bila tengok gambar2 tu.. Al Fatihah buat mangsa... kepada yang terselamat.. semoga cepat sembuh.. en suami ada cakap.. salah sorang mangsa yang terselamat tu kenalan dia.. khabarnya kaki kena potong sebab kecederaan yang agak parah...




*segala kejadian adalah kehendakNYA.. pasti ada hikmah di sebalik kejadian...

No comments: