Friday, May 13, 2011

dua..

aku tak tau apa kena dengan blogspot petang tadi.. berkobar2 aku nak update... alih2 tak bleh plak... hmm dugaan...

agak terlambat la jadinya entry kali ni.. dan silap aku jugak tak buat auto publish... terlupa mungkin... makin tua aku rupanya... iskk...






ya no dua... ini kali kedua aku menaip tentang perkara yang sama.. sebab petang tadi dah baik2 aku taip.. alih2 ilang macam tu saja... ingatkan sempat laa masuk ke draft box.. rupa2 nya memang tak ada,, hish..


apa pun selamat hari jadi buat anakanda Ammar Baihaqi.. dah 2 tahun rupanya hero kecik ni.. cepat betul masa berlalu... harapan bonda semoga Ammar Baihaqi menjadi anak yang soleh.. aminnn...

jom la layan pic hero kecik yang belum pernah aku publish.. (rasanya laa...)


masa ni lebih kurang umur sebulan...





7 bulan...




pic terbaru.. dua hari lepas...





*makin besar makin banyak akal nya... kadang2 notti melampau.. buatkan ayah & bonda hilang sabar jugak..




**************

selingan..


selamat hari jururawat... kepada semua jururawat di seluruh Malaysia...


masih teringat masa sakit nak bersalinkan hero kecik.. jururawat suma pakat hepi je... tak der pun yang tension2... dah tu patient suma dapat hamper.. (yang bertuah je laa..) cam aku tak dapat coz aku bersalin dah pukul 8 malam...









No comments: