Saturday, May 14, 2011

Blogspot diserang demam panas???

Tak tau apa kena dgn blogspot.. Dari smlm bukak tak boleh nak bc entry bertajuk dua..

Komen pun tak sempat nak tengok.. Apatah lagi nalk balas... (ntah ada ntah tak komen nye) ni pun sempat update guna hp je.. Kerana dek bosan try bukak blogspot dgn laptop.. Sampai terlelap depan skrin la semalam.,. Isk isk isk,,,

hari ni dok rumah tak buat apa.. Nak masuk dapur pun takut... Takut apa?? Nanti la aku cita..

2 comments:

azieazah said...

Dah ok, entri muncul semula tapi memang komen2 semua hilang macam tu jer.

Takpa la. Normal lah. Teknikal jer tu.

“SALIH YAAKOB tu minum kopi apa?”

shila said...

memang blogspot tak ok kan... aku lagi lah... tak leh nak bukak langsung 2 hari... huhu