Monday, May 23, 2011

Isnin @ Senayan..

Isnin.. seperti Isnin yang lepas2.. perhimpunan pagi dengan nyanyian 4 buah lagu.. huh! jenuh berdiri.. lepas tu bacaan ikrar rukun negara.. ucapan guru bertugas mingguan mengikut tajuk yg telah ditetapkan oleh PPD.. lepas tu ucapan GB...

mulai hari ni PPT (peperiksaan pertengahan tahun) dah mula.. kertas BM 1 & 2.. tak laa risau sangat... yang nak berdebarnya hari Rabu ni.. kertas Matematik.. ntah cemana laa budak2 aku jawab soalan.. cikgu yang risau lebih..

dek kerana minggu ni minggu exam.. ada la masa utk aku siapkan BBM utk tajuk2 yang seterusnya..


yeah!! kita mesti semangat!!!


chiayok! chiayok!!



*teringat masa aku kecik2 dulu.. bila Bonda dan Abah bersembang menyentuh hari Isnin.. masing2 tak sebut Isnin... depa sebut Senayan.. mula2 aku gelak.. tu masa aku kecik dulu..

tapi skrg ni aku pun kekadang pi tersebut Senayan... hahaha.. sungguh klasik aku rasa... :)






Align Center

No comments: