Thursday, February 10, 2011

selamat malam..

walaupun hari ni bukan Isnin.. jadual aku penuh sampai ke petang.. sebab perlawanan bola baling tak lama lagi.. huhu.. tiap2 petang kena la terpacak di padang.. walau tak melatih.. menunjukkan muka pun jadi lah kan?

apa pun malam ni tersangat la letihnya.. tegang je tengkuk sekarang ni.. rasanya mata, kaki tangan & semestinya otak perlukan rehat.. esok aku kembali lagi untuk mengadap wajah2 yang menghadiahkan aku 'sirap' siang tadi.. belum pernah aku jumpa murid biadap macam tu..

mulai malam esok hingga Ahad aku tiada di daerah ini.. kerana menghantar rombongan meminang di sebelah timur Semenanjung.. harap semua berjalan lancar..

ok la aku perlu tidur.. baju belum kemas, bilik tido dah macam pusat pengumpulan pakaian utk mangsa banjir... apa boleh buat.. aku tak mampu nak menggajikan pembantu...


*harap tiada sebarang mimpi malam ini..

1 comment:

Citarasa Rinduan said...

salam..cikgu eja...malam jumaat nie..elok amalkan pekara sunat...insyallah..eok hari jummat...penghulu segala hari moga dipermudahkan

PS: sangat biadap pelajar yang berani curahkan sirap pada eja...

~selamat bercuti ye....~, nanti kongsi entry