Tuesday, February 1, 2011

selamat hari wilayah~!!!


selamat hari wilayah!! kepada kengkawan yang kerja di sekitar KL dan Putrajaya... tak lupa di Labuan jugak.. selamat bercuti.. mesti lanjut trus sampai minggu depan ek?

jenuh makan buah limau laa lepas ni.. harap jangan ada yang CB udah... :P

tahun ni aku tak beli pun limau.. tunggu orang bagi je.. (boleh ke camtu??) ye laa aku kan nak kena keghot belanja bulan ni... servis keta je Sabtu kemarin dah hampir cecah 900 hengget.. tu yang rasa nak demam tu... kena pulak hari ni minyak Ron97 naik lagi... alamatnya.. lambat laa 'demam' aku ni nak kebah.. huhuhu..





*malam2 dok picit kepala dok kira berapa hari nak sampai 25hb sebelum lena... :(

2 comments:

Ilhamny.com said...

k.eja pakai keta apa tu servis sampai 900 tu..

ejaescobart said...

keta biasa je.. bukan jaguar pun.. tapi dah sampai masa.. segala mak nenek nak kena tukaq.. time ni jugak laa beteri keta nak kong sama pun.. sabaq je laa..