Wednesday, February 23, 2011

ilang sudah suara merdu...

hari ni rasa lain macam ja mai sekolah.. sampai je pejabat nak tulis kedatangan tetiba bekal air yang aku bawak boleh pulak jatuh di lantai.. habis basah lencun baju dgn kain.. adeh.. apa laa aku ni tak larat tahap gaban..


kena pulak ganti cikgu yang tak hadir hari ni.. ok lagi la.. aku just bawak budak2 tu ke pusat sumber.. bukan main suka lagi.. ye laa nak tengok astro.. suka laa depa tu...

kul 10:30 lain macam dah rasa tekak ni... nafas pun dah rasa panas... mata pun rasa berat.. sedaya upaya masuk jugak laa kelas tahun 2 tu.. tapi bila dah singa tak berapa nak sihat.. memang makin menyengat laa bisa dia..

jap lagi kelas tahun 3 pulak.. aku rancang bagi handouts je kat depa tu.. sebagai ulang kaji.. 2 minggu lagi nak ujian pulak..









*huhu.. kalau demam je mesti berhari2.. maklum laa dalam setahun 2 kali je demam... :(

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

eja--
take time...rehat yer..
mmg sedang musim demam nie..cuaca panas sangat

lebihkan minum air suam tau..harap2 tak jadi demamnya

kirana nakia said...

Salam ja..
Get well soon..:)