Saturday, February 19, 2011

Anugerah Sri Angkasa..

tadi bukak TV2 tengok ada ASA la pulak... heran aku.. bukan apa biasa anugerah apa2 je buat sebelah malam.. ni buat sebelah petang... cam pelik pulak rasa...

setakat ni anugerah yang dipertandingkan dibolot dek Kumpulan Media Prima... biasa laa hasil kerja orang muda.. drama pun yang menang banyak yang di siarkan di Media Prima jugak...

teringat masa aku kecik2 dulu.. tahun bila tah lupa pulak.. anugerah Sri Angkasa ni la.. ditayang di RTM1.. program bermula dari sebelah petang tak silap aku.. habis dah dekat tengah malam.. kira2 lebih dari 10 jam la aku rasa.. hish.. panjang berjela.. tak dapat aku bayangkan orang2 kat dalam dewan tu.. soheh resah gelisah nak balik rumah je rasa kan?

apa2 pun nampak gayanya malam ni layan je la ASA kat TV...




*ujan lebat dengan angin ribut.. harap2 tak ada la pokok yang tumbang..

No comments: