Wednesday, February 16, 2011

4 dalam 1..

salam.. bersawang tak hengat.. mintak maap la ye tak berapa nak sempat utk update disebabkan kekangan masa...

cerita 1 : semalam sambut Maulidur Rasul di rumah saja.. kemudian tolong bonda masak.. diulang tolong je.. sebab terima tetamu - Pak Ngah sekeluarga.. termasuk pengantin baru.. terima kasih sudi singgah ke teratak kami..

cerita 2 : hari ni ada Karnival Bola Baling peringkat Zon.. aku ditugaskan mengurus pasukan perempuan.. dah nama pun pengurus.. mana boleh duduk bawak pokok.. jadi kena laa sama-sama berjemur di tepi padang.. akibatnya, aku kini ada 2 zon warna.. huhu.. sedih bila tengok di cermin... :(


cerita 3 : dek kerana sambut kempen Tn Hj Hamzah.. hari ni 16hb (ganti 15hb boleh laa kot ye?) entry menggunakan bahasa yang betul.. agaknye laa..

cerita 4 : sakit tulang belakang en suami nampaknya makin bertambah.. memaksa diri untuk meletakkan jawatan.. walaupun sedih.. aku percaya Allah Mengetahui segala-galanya.. semoga dugaan ini kami sekeluarga dapat tangani dengan tabah...




* ... :(

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat malam
semoga Allah permudahkan semua urusan eja sekeluarga

tabahkan hati yer eja..sesungguhyaDIA maha kuasa...semoga kamu diberi kekuatan rohani dan fizikal..

semoga en suami segera semboh..amin

ejaescobart said...

ayu,

moga2 doa kita DIA makbulkan... aminn...