Friday, May 11, 2012

Shopping

Jumaat..


salam pagi Jemaat.. pagi yang cerah terang benderang... terasa cam kat stage IB je pi mana2 kena pancaran matahari... mula laa berangan cam kena suluh dek spotlight..

bukan yang tu aku nak cerita... aku nak merapu pasai shopping ni.. dek kerana asik sibuk memanjang sampai tak dak masa nak ke supermarket pilih kain baju..

makanya kelmarin tu aku dok membelek laa kat blog2 yang dok menega ni... singgah kat blog Makcik Rehan..




tengok kain skirt & seluar macam menarik.. tambah2 utk saiz speacial cam aku ni.. setelah bersoal jawab dengan tuan punya kedai.. aku pun decide laa membeli selai skirt selai seluar..

malam semalam aku dah berangan dok pi jenjalan dengan seluaq baru tu.. siap berangan cam model lagi... hahahhaha.. kronik dah laa aku ni MR oiii...cepat-cepat laa mengepos ke mari.. aku tak sanggup mengigau memalam dah ni.. :))




*jadi kengkawan yang singgah baca entry merapu aku ni .. selak2 laa blog MR kat sini.. boleh pilih yang mana berkenan.. sesuai utk golongan special cam aku ni... :P

No comments: