Sunday, May 13, 2012

apsal mengantuk dari pagi sampai ke petang?

Ahad,


tah apa kena hari ni asik mengantuk je dari pagi sampai ke la ni.. cam oksigen kurang je aku rasa.. agaknya jag lag kot... kononn!!

semalam ada program hari keluarga.. kali ni buat di hotel you... kemain lagi cik jah berangan nak mandi kolam.. sekali hujan turun daa... cik jah mandi ayaq mata ja...

sebelum sampai ke Naza Hotel.. sempat laa aku laki bini bawak bonda & si hero kecik jenjalan naik Bukit Bendera.. huh! berpuluh tahun dah aku tak naik train BB ni... naik jakun jugak laa aku semalam.. en suami lagi laa ni pes taim naik tren tu.. sama naik je excited dgn budak kecik tu...

semalam jugak laa hero kecik tu dah cukup 3 tahun.. cepat je masa berlalu.. makin notti dia la ni.. dah tu mulut tak bleh nak diam.. bayangkan laa dari mula masuk kereta nak gerak dari rumah.. sampai ke tempat parking BB tu dia bercakap tak henti2.. hadoi.. lenguh mulut cik jah nak menjawab soalan..

selamat hari jadi anak bonda.. semoga jadi anak yang soleh, yang bijak, yang baik, yang kuat dalam menempuh hari2 yang mendatang.. (tak paham la ni.. esok esok anak bonda paham laa tu... hehehehe) so hari ni baru bonda bleh wish sebab semalam kat hotel tak bleh nak on wifi.. dah tengah malam baru depa tu bagi password.. frust je makcik...

gambar ada aku snap guna hp cam samseng.. tah elok ke dak tak tau laa.. aku pun tak belek habis lagi.. nanti2 laa aku upload kat sini.. (macam laa ada yang nak tengok sangat gambaq aku tu..)

sebelum terlupa selamat hari ibu buat semua ibu-ibu, mak-mak, mama-mama, mummy-mummy, umi-umi, bonda dan sewaktu dengannya.. semoga kaum2 ibu jadi lebih tabah dalam membesarkan anak-anak.. (sebenaqnya aku tak sambut hari ni pun.. aku dah sambut kemarin..) kek je belum sampai esok rasanya baru siap.. (sapa suh oder lambat kan? sendri mau ingat laa)





*k la.. nak sambung tidoq... krohh kroohh..

3 comments:

kirana nakia said...

as salam Ja
Happy mother's day..and happy birthday kat budak kecik Ammar tu

ejaescobart said...

as salam..

tengkiu my pren.. hepi mother's day to u to... :)

Firdausy CiLiKku said...

hepi belated mother's day to K.Ija, n hepi birtday to Hero kecik too.. cptla upload gambar org nak tgk