Friday, May 25, 2012

gambor tertunda....

Jumaat...

layan gambar je laa.. dah lama snap dgn henpon samseng.. nak haplod je tak dak masa.. aku kan cikgu yang sibuk lagi menyibuk..






tiket tren Bukit Bendera.. utk aku & encik suami LA = Local Adult RM8.00. Utk Bonda tiket LC = Local Child =RM4.00.. hero kecik free of charge... nak beli tiket ni nak kena tunjuk ic.. kalau 10 orang yang pi.. maka kena laa tunjuk 10 keping ic.. kalau yang tertinggai ic tu.. tak dapat laa nak tolong.. sebab tiket untuk foreigner je 30 hengget....





gambor belah depan tiket... tren dolu dolu..





view dari ateh puncak.. kalau laa DSLR iskk.. soheh aku bleh masuk contest dah ni...





muzium burung hantu.. aku idak le masuk.. sebab nak kena turun tangga... idak larat aku...







tangga bawah aku idak larat turun.. aku larat jalan stret je.. terus nampak kaunter juai nasi.. hehehe.. lapor weyy...






gambar minggu lepas.. gaya anak dinato lapor...






anak dinato lapor.. dah tak mau nak posing...






udah kenyang... cak aaa.... :D



*sekian

No comments: