Wednesday, May 9, 2012

RM15 ribu?? mokcik pokcik kayoo!!

Rabu..

punya laa lama tak baca paper.. hari ni ada lebih paper Utusan (ada budak yang tak mai sekolah hari ni) aku sebat laa baca..

bukak2 je cita pasai keluarga popular di Malaysia yang kucar kacir.. masih2 bagi kenyataan media.. sampai terheret ibu yang dah tua tu.. haish! macam-macam.. doa aku.. jauhkan laa perkara2 macam ni dari keluarga aku.. amiinnn...

selak mukasurat sebelah.. bukan main lagi gambaq peneroka Felda yang senyum lebaq sampai ke telinga.. start dari malam ni dah boleh mimpi yang indah2.. bukan senang nak dapat RM15K .. ye laa.. untung laa sapa yang dapat tu.. mudah-mudahan duit yang diberi tu diberi lagi tahun depan... (hahaha.. hilang akal??)

dah.. maleh nak cita pasai politik.. pasai aku tak berapa minat dan tak berapa pandai nak berhujah pasai politik.. aku bukan golongan itu.. tapi kalau suh aku merapu pasai hal sekolah.. insyaAllah tak dak masalah..

tadi ni dok ushar FB tudung dan kain baju.. ada yang berkenan.. baru dok risik tanya memacam.. harap2 boleh laa beli + pakai.. huh! hampa tengok betapa sibuk nya cikgu hari ni sampai kain baju pun tak dan nak p beli kat kedai... (konon!)

hari ni macam Isnin yang lepas ada latihan rumah sukan.. terpaksa angkut dengan hero kecik sekali ke sekolah.. balik je dah kompom dekat kul 7.. jadinya dinner malam ni hanyalah lauk jejari telunjuk.....



*maap laa tuan rumah punya tajuk lari dari entry...

No comments: