Monday, December 20, 2010

tu dia.. kronik dah ni..

baru je siap mendobi.. rasa2 mau dekat 5-6 trip tu.. tu dia.... bleh bukak kedai dobi dah pas ni.. huhu.. tapi tu laa nak kena ada dryer machine plak.. sekarang ni pun dok mendung je.. alamat esok laa baru bleh kering baju2 tu...


semalam post entry yg betoi2 ringkas.. dah guna pun komputer orang.. kena pulak berukband tak berapa nak laju.. sedaq2 laa diri... dah laa meminjam.. nak komen lebih2 kang langsung tak dapat nak guna.. ye tak?

komen dari cik eelobor:

hehehe, ini dah tahap ketagih nih. kena berubat cepat2 tau sebelum melarat. hihihiih

- memang betoi laa.. dok tengah cari ubat penawaq jugak ni... hehehe.. rasanya awai tahun depan laa baru dapat.. aduhh.. tak sabaq nyaa...

komen shila :

memang rindu tahap gaban nih... bukan ko jer tak saba nak update... aku pun asyik dok tunggu gak entry baru hang... cam sunyi jer tak baca blog hang... hehe

-betoi shila.. masa kat kampung dok teringat je.. dah cam org angau.. lappynye bawak.. tapi beruk plak tak dak.. hp pun leh takat update pesbuk je... hang rasa sunyi?? iskkk.. aku lagiii laa rasa sunyi.... tu dia... penyakit kronik dah ni.. hehehhe...


ok laa sementara aku bleh update ni.. aku nak laa merayau kat umah kengkawan jap.. 8 hari woo.. mcm2 cita ada.. jauh ketinggalan dah aku ni.. isk isk...

No comments: