Friday, December 24, 2010

clever?

sejak dua menjak ni astro TVIQ & Ceria dok ulang tayang rancangan clever edisi Malaysia.. bagus rancangan ni.. aku yang tua pun suka tengok.. banyak benda yang aku tak tau masa aku sekolah dulu tapi budak2 sekarang ni dah tau... hebat depa ni...



rancangan ni pun jadi salah satu rancangan feberet hero kecik.. kalau kluaq promo kat tv dia la yang kalut buat eksyen macam Aznil buat... lagi satu, bila tengok je org tu minum vitagen sibuk la tunjuk peti ais.. isk isk.. cepat benor terpengaruh...


salah satu ujikaji yang aku suka..




*apa2 pun aku nak bagi 5 bintang utk rancangan ni.. cuma satu je la.. kadang2 tu pemilihan selebriti cam tak kena.. yang join program ni cam blur2.. macam laa tak pernah blajo sains dulu.. hish! nampak sangat artis ni tak suka 'mengaji'

No comments: