Wednesday, December 8, 2010

selamat pagi!!!

selamat pagi suma!! ceria2 kan hari anda dengan sarapan yang berkhasiat.. hari ni sarap roti canai je dgn teh o.. hebat kan aku? pepagi mencanai roti di kuali depan rumah aku... hahah.. tu laa untungnya bila gerai depan rumah.. kadang tu pager (read: kelui) je tokey kedai... satgi siap hantar depan pagar.. tak dak charge penghantaran pun.. kan senang?

pagi ni bonda ke surau lagi.. tinggal laa aku dengan hero.. melayan kartun.. adeh.. aku pun rasa cam mak kartun dah ni.. hero ni berkenan kartun tentang transport je.. cam Finley The Fire Engine.. Thomas pun dia suka jugak.. kalau dia boring aku bukak je channel TVIQ.. jenuh melangut dia tengok..

ok laa dah mengaruk kat depan pintu si hero kecik.. dia baru perasan.. aku masuk bilik on internet... satni sambung..

daa..




si hero pasti berjoget bila dengaq lagu ni..

No comments: