Thursday, December 2, 2010

air tangan..

rajin pulak malam tadi aku nak snap pic makanan.. jom layan.. yang aku masak bingka tu je.. bahan2 pun apa yang ada dalam peti ais je..



ni je yang tinggal sebelum di ngap dek en suami sampai habis..


aku buat bingka ni semalam.. tak sempat nak snap masa sebelum potong.. dah tinggal banyak ni je yang sempat amik... resepi amik dari Chef Liza.. mak cakap ok laa sedap.. tak malu laa kalau nak bagi kat orang.. huhu.. mak cam tak caya je aku masak.. isk iskk...


yang ni dinner malam tadi...

ayam masak usop.. (mak aku yg taruk nama ni..)



ikan percik Teluk Medan.. sedap..


ikan kembung masak cuka.. pun dari Teluk Medan.. sedap jugak..


p/s: aku masak yg kuih tu je.. ayam tu mak yang masak...yang ikan2 tu pulak aku masak guna agung... hahahhaahaha

No comments: