Saturday, December 11, 2010

apam yang ampess

malam tadi masa aku dok bosan2 tu tetiba datang idea nak try resepi kak Rinn buat apam.. ptg tu aku dah beli bahan2..

dengan penuh bersemangat aku buat laa ikut step by step yang kak Rinn tunjuk dalam fotopages dia tu.. tapi masa aku bancuh yis dgn air suam.. dah cam ada yang tak kena.. dekat2 sejam aku tunggu baru la yis naik buih.. heran jugak.. dalam resepi kata dalam 5 minit je yis berbuih..

bila dah siap kukus suma.. angkat je dari periuk kukus... tengok2 apam aku ampess.. jadi cam bengkang.. uwaaa!!!! tensen nye..

aku rasa yis tu laa punya pasai.. pasai tu laa apam tak menjadi... len kali laa aku try lain.. kalau menjadi aku post gambaq tang ni..



* resepi kak Rinn taruk yis mauripan.. aku guna yis Mr. Bom.. nama je bom.. ceh!!

No comments: