Wednesday, December 8, 2010

malu nak cakap...

sejak 2 menjak ni aku selalu guna hp en suami utk snap pic yang aku nak tempek kat dalam entry... tapi kan sejak aku selalu guna ni laa.. dan dan problem tak leh nak transfer masuk lam lappy ni.. cam ada bau ikan kan?..

mungkin ada yang tertanya2 kenapa aku tak snap guna hp aku sendri.. sebenaqnya malu pulak nak ngaku hp aku ni dah tua.. tak canggih cam hp sekarang.. aku guna pun dah lam.. masa lam maktab lagi... aku beli hp ni 2nd hand.. pasai hp yg aku guna masa tu ada masalah sket.. tapi sekarang ni memang tak dak sapa pun teringin nak pakai hp cam aku.. nak tolak kat kedai pun kedai tak nak.. oh! sadis sungguh..

niat nak tukaq hp tu memang dah lama ada.. cuma tak berkesempatan @ berpeluang utk meluangkan wang ke arah itu.. sebab aku selalu pikir ada perkara lain yang lebih penting dari beli hp lain.. (yang sebenaqnya aku ni seorang yang setia..) nampak gaya aku nak kena jugak usahakan utk dapatkan hp baru..

aku tak la beria hendakkan hp yang canggih manggih sangat sampai leh nyusahkan aku.. yang biasa2 je.. yang leh guna GPS, leh bukak FB ke.. leh update blog ke.. ceh!! tadi kata tak mo yang canggih manggih.. tapi syarat kemain lain.. aparaa..

ada sesapa leh bagi pendapat tak hp apa yg ok tak mahal sangat tapi kira ok la.. iskk cemana nak cakap ek.. ala... aku tau korang paham... kira takat cikgu cabuk cam aku layak laa pakai... bagi laa idea kat aku sket...



malu nak cakap.. hp aku huduh

1 comment:

Anonymous said...

beli lah nokia c3 yg baru tuh.... tgk adik aku guna utk intnt cam ok ja... dalam RM500 kot.. nak update blog ngn gprs aku x pasti lah tapi der iklan nokia c3 kat berita harian hari ni