Thursday, December 23, 2010

PMR - saspen je...

salam.. hari ni dah 23hb.. sekejap je dah nak abih tahun.. rasa cam baru je tengok bunga api sambut tahun baru kat tv... huhu..

hari ni result PMR keluar.. sesapa yang ada anak, anak menakan, adik.. adik beradik.. atau sesapa je laa.. mesti nak tau apa keputusannya ye tak?

aku pulak, tumpang saspen tunggu result anak abang aku yang sulung.. (abang aku yg no 3.. anak dia yang sulung..) maknya pun dari malam tadi tak bleh nak tido.. asik layan FB je aku nengok.. risau le tu.. tahun lepas baru je risau anak no 2 amik UPSR.. tahun ni anak sulung pulak... tahun depan anak no 3 pulak.. fuh! letih woo..




apa2 pun aku nak ucapkan selamat laa pada yang nak amik result jap lagi.. selamat senyum.. (kalau result cantik..) selamat nangis..( kalau tak brp ok) selamat sengih (kalau sama cam target)
pada yang tak berapa nak berjaya tu.. amik ikhtibar, mungkin ada yang silap tang mana2 tu.. jadi utk SPM jgn la diulang silap tu lagi...

* hari ni jugak la tarikh arwah abah dilahirkan.. kalau masih panjang umur abah dah pun 76 tahun.. al fatihah buat abah...

No comments: