Monday, October 10, 2011

rezeki harimau?

masih lagi Isnin...


hari ni seharian kat PKG Bagan Serai.. kursus KSSR Matematik Tahun 2.. untuk tahun 2012.. dari pagi asik makan je...

minum pagi kami peserta kursus dihidangkan dengan mihun goreng yang sedap... pada tekak aku le.. walaupun x dak isi ayam, sotong bagai.. tapi mihunnye memang cukup rasa... boleh la bagi 3 sengah bintang dari 5 bintang..

lunch pulak makan nasik putih dengan gulai nangka, gulai ayam, ikan sardin (selayang) goreng.. yng ni memang terbaik sebab ikan digoreng garing... sampai ke ekor pun aku mamah.. (ke aku yang kebulur?) siap ada sambal belacan lagi..

selang tak sampai 3 jam.. minum petang pulak... kuih ketayap dengan karipap sedap.. (iskk.. sedap lagi.. cemana nak kurus cik Ja oiii...

abis kursus terus pecut balik rumah... rasa cam nak baring je.. baru je guling kat tilam 2-3 pusing.. en suami ajak keluar pulak.. ingatkan ke mana.. rupanya nak belanja dinner...


dinner malam ni ditaja en suami.. pizza size regular 2 keping... jenuh makan jugak laa kami anak beranak + Bonda...

untuk tidak mengecewakan Bonda yang dah siap masakkan udang goreng kunyit.. aku sambung pulak santap nasik dengan udang tu...




*adeh.. mana tak sengkak perut aku ni.... ni la dikatakan rezeki harimau.. esok? tak tau lagi rezeki apa pulak...

** pic aku tak amik laa pasai sibuk nak sumbat masuk mulut... hahaha

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

lepas raya mmg ada jer selera kan???
ayu kena tahan, kalau idak.. membulat badan nie.. hehehe

ejaescobart said...

Ayu,

Eja kalau tahan pun dok membulat jugak.. hahahahha