Monday, October 31, 2011

isnin yang bengang tapi tak bangang..

Isnin..



sungguh tak best!



pagi tadi bangun telinga rasa bengang je.. (bukan bengang yang marah tu..) memang sungguh tak selesa... lepas solat je makin berdengung pulak rasa. adeh...


sampai sekolah.. aku dah macam org pekak sebelah.. cakap dah nak kena tambah volume yang sedia high pitch ni.. jenuh pesan sapa yang cakap dengan aku tolong turn volume to higher level...


pukul 9.. tak boleh jadi ni.. makin melarat aku rasa.. boss pun dah bagi lampu ijau.. terus ke klinik.. aku no ke-4.. doc sampai.. 3 orang depan aku tu tak sampai lagi.. (keluar gi brekfes kot)... so dengan rasminya aku la patient yang pertama.. syukur Allah permudahkan...


doc start teropong telinga... (dah start cuak.. mana tau taik telinga aku bertempek ke...).. doc cakap keliling gegendang telinga tu merah sangat.. bukan kerana gigitan serangga.. lega...



dapat antibiotik + selsema + batuk + kahak + tahan sakit.. = pat poh hengget.. mujur duit cukup... punya la kalut nak cepat sampai klinik.. duit pun tak sempat nak cek cukup ke tak...


paling best doc bagi MC.. yang tak best.. aku masih kat sekolah sampai loceng terakhir bunyi...





*macam tu pun cikgu tak bagus lagi ke...? (ayat angkat bakul! - sila muntah sekarang)

No comments: