Monday, October 24, 2011

Isnin yang langsung tak blues..

Isnin...


Ada orang kata Monday blues... pada aku sama ja.. blues ka rock ka keroncong ka.. beban kerja banyak macam tu jugak.... tak berapa nak boleh blues sangat.. sebab banyak 'garis mati' dok menunggu.. semua nak sebelum 30hb ni... perghh.. seronok kan? bagi kerja tadi nak siap sebelum abis minggu ni.. mujur laa aku tak sambut Deepavali.. kalau tau alamat tak makan maruku la aku...




*dah abih melabun.. sambung kogheje...

2 comments:

shila said...

sek hang tak cuti ka.... sek aku ni cuti seminggu... naik ja terus final exam... pastu data emis wajib print pd 31.10... kena hntar kat ppd ngn minit mesyuarat JPMS... pening kepala gak sbb nak buka emis line intenet kat rumah ni tak menentu...

ejaescobart said...

Skolah aku x de india, so cuti sehari je la... Data aku dh hantar last week.. Minit rak de sebab ppd dh cakap tak de miting tak yah buat minit...