Saturday, October 15, 2011

baru ku tahu blog ku ada penyakit sawan...

Sabtu..


sebelum entry ni ditaip.. aku melawat dulu blog2 yang ada di dalam senarai.. walaupun bukan semua sempat aku singgah.. sebab sat-sat dok katup mulut dengan tangan.. :)


singgah ke blog Tn Haji Hamzah.. lepas baca je entry dia di sini.. aku terus belek ruangan komen di blog aku ni...


aku baru tau ada jugak komen yang dimasukkan ke kotak 'spam'.. komen tu pun dah nak masuk dua minggu...


terima kasih jugak buat Tn Hj Hamzah.. kalau tak sampai bila2 pun tak pernah tau komen masuk kotak 'spam'.. almaklumlah.. bukan semua benda cikgu tau... hehe..


maafkan saya kak Azieazah.. baru tau komen kak AA ada dalam entry ini.. pasal tu la senyap sunyi tak berjawab soalan akak tu...


soalan tu akan terjawab jugak nanti dalam entry yang akan datang..







*fuh! lega tak payah nak perah otak nak letak entry apa nanti... :D

2 comments:

Citarasa Rinduan said...

selamat malam eja..

betul, blog sesetengah kawan2 yang masuk spam, ayu akan check..
seperti blog kakcik..

mungkin ada masalah dengan bogspot kot

ejaescobart said...

Ayu,

kadang2 blogspot ni yang pening.. kadang2 Eja pun pening..