Tuesday, July 6, 2010

sempat lagi ke??

salam.. hari ni dah 6hb.. sat je kan dah 6 hari dalam bulan julai ni.. cewah.. cam dok hitung hari nak kawen plak.. masa nak kawn dulu pun tak kira cam ni.. mueheheheh..

aku nih bukan apa dok kira hari pasai sekolah nak buat hari kantin hujung bulan ni (25hb).. sempat lagi ka?? kupon pun x juai lagi.. aku dok isau satni pulun dok juai macam2 tapi orang x dak mai.. adehh.. letih laa rasa walau x mula apa lagi pun...

aku ditugaskan uruskan gerai persatuan pusat sumber dengan seni & persembahan.. aku cadang nak juai dadih dengan nugget je.. kan mudah.. x kuasa aku nak bersusah payah masak yang renyah2 ni.. dadih aku dah sub-kan pada adik cikgu kat skolah aku ni.. nugget aku pas kat cikgu yang join dgn aku... aku?? hehhehe.. aku p beli barang je laa dengan kira duit.. amcam? ok tak??

juai fishball goreng ni pun ok jugak kan?


cikgu2 lain ada yang nak juai nasi tomato, laksa, ais kacang, ada yang nak juai keropok lekor.. juai barang2 bundle pun ada.. yang nak buat rawatan refleksologi pun ada.. (yang ni aku x dapat bayang cemana cikgu tu nak ngadap kaki org yang nak urut tu.. maunya ada cagu... uweekkk!!!!) hehehe...

modal pusingan aku dok buat jumaat lepas dalam rm200.. banyak sangat x? ke ok-ok je? aku rasa cam ok laa kot.. modal utk nugget tu buleh tahan jugak mahal kan?


sedapnya nugget McDonalds ni.. slurrpp...


2 comments:

shila said...

ok la tu ko jual nugget... budak2 suka... kalau digoreng panas2 lg la depa suka.... laku tau aku jual hr terbuka baru ni...

ejaescobart said...

hang goreng guna kuali biasa ka guna deep fryer??