Friday, July 16, 2010

dugaan...

salam pagi jumaat.. mlm tadi sebelum aku offline.. sempat lagi aku round2 kat umah orang.. antara umah yang aku singgah umah ondscene..

masa dok baca dari satu brita ke satu brita.. tetiba mata aku terpaku kat satu brita ni.. (cam wat karangan trial UPSR plak)..

mata aku dari mengantuk trus terbeliak bila aku tengok gambar kat dalam brita tu..

rupa2nya antara deretan yang terlibat ialah restoran abang aku dan kawan dia.. memang terkejut... sebabnya abang aku nih langsung x inform aku or mak aku or abang2 aku yang lain... mujur laa ada blog ondscene..

padan laa mak aku cakap masa hari rabu lepas abang aku ni ada laa call.. tapi bila mak aku tanya cemana bisnes dia cam x berapa nak cita.. dia just bagitau agak merosot sket je... hmmm.. abang.. abang.. cam tu laa dia.. dari dia remaja sampai laa ke la ni dia memang akan rahsiakan apa2 jugak kalau dia ada masalah.. dia akan cuba settle kan sendiri masalah dia...

apa2 ini suma ada dugaan dari Allah taala.. ada hikmah disebaliknya.. semoga abang aku dan rakan kongsi tabah hadapi ujian Nya.. aminn....

terima kasih kepada encik Sham a.k.a encik ondscene...

No comments: