Thursday, July 22, 2010

fuh! dah settle...

salam... hari nih lega sket.. sempat jugak aku nak update.. soalan peksa aku dah siapkan semalam.. hari ni modal utk bisnes hari kantin dah dapat.. tapi yg x berapa bestnya.. kena cut cost... dari 200 lebih dapat 200 saja.. yang lebih tu tambah duit sendri.. apa?? duit sendri?? tak pasaiii....

hari ni plan lepas skolah nak ke JPJ bayar saman... bukan aku daa.. tapi en suami.. tah apa silap dia nak kena saman lak... harap2 sempat laa.. semlm tak sempat pasal ada miting sampai kul 3.. nak rush ke Taiping memang tak sempat..

aku ni dah lama kepingin nak makan stimbot... kat sini bukan ada restoran cam tu pun... kalau yang ada pun mesti juai bak kut teh sama.. eiii.. tak kose aku nak p... bluekkk!!!

ok laa nak masuk kelas... sambung lagi nanti...

daaa....





fuh!! best nya kalau dapat makan....

No comments: