Sunday, July 25, 2010

letihnya..

salam petang ahad.. hari ni skolah buat hari kantin.. 1st time aku involved secara total utk hari kantin ni... selama ni aku involved bahgian beli2 jaa.. heheheh..

pendek kata.. antara gerai yang laris jualan dah tentu2 gerai aku.. aku juai benda yang macam penah aku cita dulu... dah aku bersyukur sangat2 sebab aku meraih kemenangan masa perebutan menu jualan hari tu.. ada aku critakan kat sini..

kalau laa aku kalah dalam perebutan.. soheh akan jadi hari kantin dan pergaduhan antara tokey gerai... sebab?? sebabnya.. gerai cikgu yang nak menu aku tu no 3.. gerai aku no 4.. amcam? best x kalau 2 gerai dok dekat2 (sebelah menyebelah) pastu juai benda yang sama... haa.. memang best...!!

dan tadi aku berjaya menjual menu rebutan aku tu sampai tinggai ice box je.. (mana ada org nak beli ice box kan???).. yang paling best, sebelum aku siap setting meja.. dah ada org booking 20 gelas... alhamdulillah...

tadi aku dan partner bertungkuih lumuih.. sampai berlemoih... punya dok goreng nugget, crabball & sosej... baru kul 9 bekalan aku dah nak habis.. mujur partner jadi runner p beli plak lagi kat kedai area2 skolah aku tu.. (tengkiu ye partner..)

dan jualan suma licin dalam kul 11:30.. tu pun aku wat lelongan sagon.. punya laa nak cepat habis.. bosan tgk 1 benda jaa atas meja..

dan secara kasarnya.. hasil jualan mencecah 500 hengget kupon.. syukur alhamdulillah...
itu cerita yang best.. dan bahagian yang x best nya ialah...


satu pic pun aku x dan nak snap.. sebab kamera aku tertinggal dalam keta.. arghhh!!!!! frustnyaa!!!!!!


ok laa nak mengubat hati yang frust aku nak p meronda rumah2 kengkawan....

No comments: