Monday, October 5, 2009

update sket..

salam.. lama bersawang 'umah' aku nih.. maklum mood raya masih ada.. heheh..

ari nih nak update sket.. tadi petang bawak anak manja bonda tu p klinik.. monthly check.. plan nak p awai around 2pm dah ada kat sana.. alih2 tadi sebelum balik sekolah ada pulak parent buat majlis raya.. beria2 ajak aku makan mee rebus.. wah!! rezeki jgn di tolak.. dah bantai mee rebus seround, seround lagi mihun goreng aku pun cargas balik.. tu pun lepas tgk jam dah dekat 1.30pm.. adeh.. merempit lagi laa aku ari ni..

lepas je aku drop cikgu yg tumpang aku kat umah dia... aku pun apa lagi.. tekann minyakk laa nak bagi sampai cepat.. selang 4-5 umah nak umah aku.. pap!! (tepuk dahi) aku baru tringat anak manja bonda tu aku x p amik lagi dari umah pengasuh.. adehhh.. cemana leh lupa anak ni.. tersengih2 aku reverse keta sampai umah pengasuh tu..

sampai umah..aku mandi,solat siap barang bagai.. trus klua p klinik..

result ... berat : dah 6.5 kg (last month 5.6kg), umur : lagi seminggu 5 bulan, panjang : dah 65 cm (last month 60cm).. nurse interview lebih kurang.. pastu kena tunggu sat.. kena inject rupa nya.. aku ingat next month pap!! (tepuk dahi lagi..) apa laa bleh x ingat plak... iskk..

time nak p bilik injection tu laa si manja bonda tu leh lena.. lembik selembik2 badan.. jenuh aku nak usung.. banyak kali jugak laa nurse kejut x bangun2.. dah kena inject tu cam biasa laa menjerit satu klinik dengaq sora dia saja.. lepas nurse cabut jaa jarum trus diam.. dah tu bleh plak dia sambung lena.. alahai...

balik umah trus bagi ubat demam.. sambung ZzZzZz.. sampai laa skrg ni (time aku update blog ni) harap2 x demam laa..
kat bawah gambaq terlatest aku amik.. (tak laa latest sgt.. 25/9/09)


dalam keta on the way back dari hospital taiping..


sebenarnya nak tido... tapi kena paksa dek bonda amik gambar..

tolong jgn salah anggap bila tgk pic ni yer.... :P

2 comments:

kirana nakia said...

gambaq yang bawah tu yang aku tak tahan tu..

ejaescobart said...

aku pun baru prasan jari dia buh lagu tu... :P