Thursday, October 15, 2009

orang kata the more the merrier..

salam.. ye ke? lagi ramai lagi meriah?? pada aku kalau wat majlis memang ye.. kalau wat majlis tapi org yg ada takat 4-5 org tak dak maknanye..

tapi.. kalau anak ramai cemana pulak? meriah ka? aku tak ramai adik beradik.. cuma 5 org je pun.. anak buah pun baru 13 orang.. tu pun baru umur 14 tahun - 11 bulan je..

aku penah pegi umah housemate yang ramai adik beradik.. dia anak sulung.. adik2 dia ada lagi 10 org.. adik pompuan sorang je... memang meriah aku nengok.. nak pulak time mkn.. memang mcm kenduri..

aku pun ada member anak tunggal.. pegi umah dia memang laa sunyi.. masuk je bilik dia memang laa privacy abih... suma barang dia punya.. tak yah nak kongsi dengan sapa2..


so.. anyone?? boleh komen tak??

2 comments:

kirana nakia said...

aku setuju the more the merrier..
hat yang tunggai tu takleh buat apa dah..

azieazah said...

Kak Azie dari 12 adik beradik.. Kalu berkumpul, siap berebut tempat tidur (sarang).. Meriahhh

And kakak-kakak semua anak 7 orang. Kak Azie ada 6 orang anak..

Meriah, mening, kadang2 menyampah.. hahahaha...

Cuti sekolah dah dekat, sepah ler rumahhh.. wuaaaa..!