Wednesday, October 7, 2009

percobaann...

salam.. kemarin aku terlebih rajin nak buat kueh utk minum petang..mula2 tu aku dok 'merayau' pi rumah2 jiran tetangga nak cari resepi.. sampai kat rumah kak liza terjumpa resepi binka roti.. stok roti pun berlambak2 tu..

p dapoq cek bahan2 suma ada.. ok kul 6 ptg baru stat masak.. ceh!! dah kul 6 minum ptg apa nya.. ah! lantak.. janji aku masak.. apa ada hal? :D

dah siap menggodak dan menggodam barang2 mak aku kat dapoq tu.. ni laa hasil nya...

layanzzz!!!

baru klua dari oven ni... nampak x asap tu... :P

3 comments:

azieazah said...

Wahhh.. nampak menggoda sangat ni.. maklum saya hanya suka makan tapi tak pandai masak...

SuriYati said...

akak bg le resepi...bleh kite cuba plak...hehehehe...mcm sedap jer...

ejaescobart said...

suri.. memang sedap (bukan pasai akak yang masak ye..) tapi memang sedap.. resepi pun senang je nak buat..

nanti akak post resepi dia ek.. buku resepi x bawak pulak mai skolah ari ni..