Tuesday, October 20, 2009

salam.. setelah 5 hari aku bercuti.. ari ni baru aku nak blog..

ari jumaat lepas aku ke hospital amik darah.. next week review samada batu 'permata' dalam hati aku ni ada lagi ke tak.. (huhu..)

lepas amik darah je aku gerak turun kl.. aku ke sana sebab aku nak collect barang yang aku order.. (fuh.. barang apa tu sampai ke kl kena amik??) sampai kl pun dah kul 3 lebih.. aku ingatkan dah cuti ni jalan x jem.. leh tahan jugak laa jalan banyak keta..

malam... bermula laa kisah aku yang paling x best.. ntah apa silapnya.. start kul 2 pagi sampai laa ke ari isnin (semalam) aku boleh dikatakan jadi penghuni tetap toilet..(ceh.. busuk punya crita... :P) pasai tu laa semlm aku x masuk keja.. (aku amik MC)..

dah-dah.. tukaq topik.. bukak cita baru..

pasai apa post aku ari ni tak dak tajuk?? .. pasai aku blank ari ni.. sebab lama sangat cuti.. :P

ok - ok.. yang betul2.. sebenaqnya aku nak kongsi kesedihan aku dengan korang.. pagi ahad aku gerak dari puncak perdana nak balik ke rumah.. baru je sampai area batang berjuntai (ntah pasai apa laa p buh nama tempat lagu ni.. tak komersial langsung...!!) sepupu aku kol..bagitau yang abah angkat aku dah meninggal dalam kul 1130 pagi tu.. innalilahiwainnailaihirrajiun...

aku diskas dengan en suami & mak.. kami decide nak patah balik dan turun ke batu pahat..

sedih memang sedih.. baru je raya ke-2 hari tu aku turun ke sana.. dia pun x nampak apa2 yang lain.. Allah lebih sayangkan arwah abah..

yang membuatkan aku rasa lagi sedih. arwah abah yusof pergi sama tarikh dengan arwah abah... 18 oktober... arwah abah pergi 3 tahun lepas..

ok laa.. aku stop laa dulu... sedih.. aku dah hilang 2 org abah dalam masa 3 tahun...

ya Allah Kau cucuri rahmat ke atas roh kedua2 nya.. dan Kau letakkan la mereka disisiMu.. amin...

No comments: