Saturday, October 24, 2009

jadi laa...

salam.. setelah bertungkus lumus aku nak siapkan soalan exam budak2.. ni laa baru ada masa aku nak blog.. syukur alhamdulillah.... tu baru 1 paper siap.. ada lagi satu.. mujur laa paper yang lagi 1 ni ari jumaat baru budak nak amik... hehhee.. :P (dasar terlebih vitamin M..)

semlm.. suma channel tv tayang siaran yang sama (kecuali astro).. so aku pun layan laa jugak bajet 2010 tu.. tapi aku tukaq2 channel jugak.. sebab boring tgk muka PM dalam 1 angle saja.. so bia tukaq channel lain nampak laa dari angle lain pulak.. heheh.. (ada2 saja.. sebenaqnya boring x dak cita lain aku nak nengok..)

tapi bab last dekat2 penutup tu laa yang wat kan aku legaa.. dapat laa 5 ratus ujung tahun ni.. jadila.. lepas jugak laa duit nak tukaq tinted keta.. (wah3x..) aku nak taruk cermin gelap cam keta alphard tu.. (ewah.. berangan laa pulok..!)

ok laa.. anak aku dok panggey ajak main batu seremban.. nanti la aku post lagi ek.. daaa..

No comments: