Saturday, December 22, 2012

terganggu emosi..

Sabtu...

sebelum2 ni ada sorang bapak kepada ex-murid saya dok call kat hp.. punca boleh dia dapat no hp sebab ada cikgu bagi.. konon nak settlekan hal data murid.. mula2 tu memang laa call sebab borang data yg dia belum hantar.. alih2 sampai kul 2-3 pagi dok call apa kejadahnye... kan? (sy tak pernah jawab sejak itu)

sebelum cuti sekolah dapat berita bapak murid ni dah pun meninggal sebab eksiden.. (serius rasa lega sebab dah tak der orang nak ganggu)..

tapi tadi masa dok sibuk siapkan anak ada pulak  call masuk.. silap sendiri tak tengok nombor pemanggil terus je jawab.. rupanya si anak pulak call.. apa dia nak pun saya tak tau.. tanya berkali2 idak pulak jawab..

lepas pada tu ada pulak miscall dari nombor yg saya tak kenal.. huh!! boleh bikin migrain balik saya kalau terus terusan lagu ni... hishhh...

*apa patut saya buat? tukar no hp? dah berpuluh tahun guna... nak tukar pun bukan mudah nak inform kawan2. rakan taulan & jugak downline...sungguh terganggu emosi tetiba... :'(

2 comments:

azieazah said...

Ada hp susah, takdak hp pun susah. Payah lagu ni...

ejaescobart said...

sangat setuju kak...

semalam je org tu dok try call guna macam2 no hp yang tak penah Eja tengok.. tapi satu pun tak jawab...

alhamdulillah hari ni dah stop...

* lega