Wednesday, December 12, 2012

12.12.12 ~ ramai orang kawen tahun ni...

Rabu
cantek ke tarikh ni? ok laa pada aku... macam tahun lepas aku sambut besday 11.11.11... tak le teruja melampau cam orang lain..


dan aku pasti hari ni jugak ramai orag yang melangsungkan perkahwinan.. tak kurang jugak yang menimang cahaya mata.. (kes operate or induce) boleh laa pilih tarikh ni.. yang dah memang sakit na bersalin dari semalam toksah dok tahan2 lagi laa ye.. itu hilang aka namanye...


hari ni aku nak meneruskan projek mega.. kali ni aku beli acuan yang lebih kukuh berbanding yang aku pinjam hari tu.. (kalau patah jugak aku tak tau nak cakap apa la... ) haha memang ganeh laa bak kata kak AA...:D

 
hari ni gantung piyuk.. sebab guru besor buat majlis kahwen anaknye... idak le aku masak...



hasil kunjungan kami...

No comments: