Thursday, July 26, 2012

tak yah matan nacik....

Khamis..

wah! dah Khamis pun.. ingatkan baru Selasa...

semalam aku dah taip entry.. tapi baru separuh taip dah ada gangguan.. jadi terus terbantut idea nak merapu...

ni aku nak cerita pasai hero kecik aku yang makin membolat sekarang ni... nak makan nasik mesti demand nak lauk telor goreng... lepas tu mak menakan dia pulak sound.. tak boleh makan telo selalu.. nanti gemuk...

rentetan dari sound mak menakan dia ni.. suatu pagi di waktu sahur.. dia boleh pulak terjaga.. siap ceria macam siang hari.. kemain ramah bersembang riuh satu rumah.. sekali tu aku cakap kat dia.. "dah la Ammar, bonda nak siap2 bersahur ni.. karang dah azan tak boleh makan dah..." "alaa.. bonda tak yah laa matan nacik.." "apsal tak boleh makan pulak?" "kalau matan nacik nanti bonda em-muk" "haaa??"

adehh... aku pulak yang dia sound.. ni yang rasa tercabar ni.. hehhehehe...

aku rasa cam nak mulakan ke pengembaraan hidup tanpa nasik...

errk! boleh ke??

 dragon ball petang semalam..

1 comment:

Firdausy CiLiKku said...

muahahaha.. sekali sound, baek... punyer... terasa u