Wednesday, July 6, 2011

yang tau nak komplen je.... hish!!

hari makin dekat.. kerja makin banyak.. aku pun makin sibuk...

itu la kesimpulannya.. kenapa tak berupdate blog aku ni....

keluar rumah 6:45pagi sampai rumah pulak 6:30 petang.. selagi tak selesai sukan sekolah ni macam tu laa hari2... adehh..

bukan la merungut cuma nak bagi tau pada yang selalu sangat dok kata "ala.. kerja cikgu la paling senang.. masuk keja pagi.. balik tengah hari... "

ye laa.. kerja cikgu jugak laa senang... setuju je la.. cakap banyak2 pun tak guna...




*tukang kutip yuran, penasihat, hakim, peguam, doktor, tukang urut, menteri kebajikan = cikgu kat sekolah.. mak bapak yang suka dok komplen tu apa tau??

4 comments:

azieazah said...

Kerja cikgu tidak senang. Sangat susah. Jika tidak, kenapa ada kawan Kak Azie yang kerja cikgu boleh berhenti dan bersungguh22 mintak kerja di jabatan...


Belajar Gerak Hati Isteri Dulu Sebelum Ada Dua Handphone...

ejaescobart said...

kak AA,

terima kasih kerana memahami.. yang sedih tu.. senang2 je dok komplen kita ni.. kita ni punya la dok amik berat hal anak depa.. kadang tu lebih dari anak sendiri... sedey laa.. :(

shila said...

yg ni aku pun stuju.... depa tau komen ja... puas kita dok ajaq anak depa nak bagi pandai... p balik sumer salah cikgu gak... nak wat cam na kan dah depa kata keje cikgu tu senang... soh lah depa cuba satu hari... tu pun rasanya tak nak kan...huhu

ejaescobart said...

haha.. suh depa dok dalam satu bilik selama setengah dengan budak 25 orang cukup la.. tak yah bagi 40 orang.. tengok cemana depa kontrol budak2 tu...