Tuesday, November 9, 2010

ye ke esok gaji??

bilik guru dok hingaq (kecoh) dengan subjek yang nak kena ajar tahun 2011.. masing2 dok tolak tak mau ajar murid darjah 1.. huhu.. yang pasti aku le yang akan mengadap budak2 tu tahun depan.. maka akan bermula laa mimpi2 ngeri utk aku tahun depan...

dalam dok kecoh2 tu ada pulak satu cikgu ni cita pasai gaji..huh?! gaji? dia cakap esok gaji dah keluaq.. aku pun tak pasti ye ke tak.. kalau dapat awai pun sama jugak laa belanja nye.. silap haribulan masuk awal bulan depan dah sangap..

kalau betul dapat esok yahoo!!! lega laa sket ati mak.. esok mak nak kena p Ipoh ada kursus Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR).. tapi yg sedih nye.. kursus ni stat kul 2 ptg abih kul 5ptg.. dari rumah nak ke Ipoh lebih 100km laa jugak.. huhu.. jadi nye kalau dah gaji.. tak laa isau ati ni.. ye laa nak berjalan mana boleh kantung kosong.. bahaya tu... (jgn ingat aku nak bersoping ye..) tak baik tau buruk sangka kat aku... hehe

ok laa aku nak masuk kelas... jap lagi sambung.. aku nak praktikkan marah berhemah jap lagi...

4 comments:

Sue*SuriYati said...

ya esok mmg gaji...awal betul bulan nie...pas tu sebulan setengah baru dpt gaji plak...

azieazah said...

Mujur ada berita yang menaikkan semangat dan motivasi..
Moga selamat pergi dan kembali dengan ilmu di dada. Jangan tidur dalam bilik kursus ekkkk...

:)

ejaescobart said...

suri, jenuh menguap laa nak tunggu hat bulan depan.. huhu..

kak azie, kalau tiduq tu ada 2 sebab.. kenyang makan @ fasi dia boring.. huhu...

shila said...

memang sok gaji.... pastu bln depan gaji 20hb...
selamat berkursus k