Wednesday, November 24, 2010

tanda tanda dah ada,, aduh!

hero kecik dah tido.. tapi gelisah je pusing sana pusing sini.. pampers dah tukar.. diam kejap.. pastu pusing sana pusing sini lagi.. apa yg tak kena ni..

pegang dahi.. pegang leher.. aisey.. dah mula panas dah.. nak demam laa pulak nampak gayanya ni.. mujur la ada kool fever.. dah tempek.. bagi susu.. terus zzZzz..

hai demam.. pegi la ko jejauh.. jgn laa singgah kat hero aku ni..

harap2 tak demam la hero kecik ni...

3 comments:

shila said...

Ni mesti kes kena cucuk 18 bulan tu kan.... Hazmi pun dah dedar jer badan... Semalam bagi ubat.... merengek jer bgtau tgn dia sakit... hazmi semalam kena cucuk kat bahu... harap2 x demam lah depa ye... senang nak wat keje kan.

ejaescobart said...

haik? apsal cucuk kat bahu? anak aku kena kat peha.. sampai tak leh nak angkat kaki.. dok terlentang cam org kena sunat je...

shila said...

aku pun pelik bila baca, anak hang kena cucuk kat paha... anak kerani kat sek aku pun kena cucuk kat paha... tak tau la awat depa cucuk tang bahu.... malam ni pun badan dok suam2 kuku.... nasib bek tak demam...