Tuesday, October 5, 2010

moga Allah berikan hidayah padanya...

salam.. tadi dok view kengkawan lama di fb.. ada yang mengejut kan.. ye laa dah bertahun tak jumpa.. cara hidup masing2 pun dah berubah.. ada yang dah berbeza.. mungkin persekitaran jugan yang mempengaruhi cara hidup kita kot..

dah bertahun2 tak jumpa then tanya2 khabar.. dapat tau kawan kawen dengan org asing (definately bukan alien ye..) rasa seronok pulak dengaq.. ye laa kan bertambah lagi laa umat Islam.. tapi bila tengok gambaq2 yang dia post rasa sedih plak.. (sedih yang lebih pada simpati)

apa2 pun aku doakan beliau diberi hidayah dari Allah taala.. dan aku juga mohon agar Allah tetapkan iman aku ni.. moga jadi hamba yg diredhai NYA.. aminn...

p/s: bukan nak mengomel.. cuma kadang2 takut dengan cabaran terhadap tahap keimanan kita ni.. mintak di jauhkan dari segala perkara2 yang dimurkai Allah..

ok laa mata pun dah ngantuk.. tu laa tadi gatai sangat nak tengok pic org kat fb.. kan ke dah bengong kejap... dah laa aku nak tido.. esok tak tau lagi cemana.. harap2 tak dak laa sesapa yg nak singgah mai skolah aku... aminn...


daaa..

1 comment:

kirana nakia said...

aku rasa aku tau sapa..huhuhuh