Sunday, January 17, 2010

maal hijrah.. part 2

salam... sekian lama aku peram pic yg aku sempat snap (en suami yg snap sebenaqnya.. saja buh nama aku konon... :P) mlm ni aku post utk tatapan korang... jom layanzz..


ni kat Melaka.. 1st time sampai sini...


Melaka lagi.. jem.. lunch hour...


jarak keta aku dengan signboard bukan laa jauh tera mana pun.. dekat 10 minit baru keta dok benti tang ni tak bergerak2...

lepas jem tang simpang jalan gereja.. jem tang ni plak.. mujuq ada bangunan ni leh aku snap.. kalu x aku dok snap pic keta je la.. hehehhe

slow moving... tapi ok laa sempat laa aku jamu mata kat kedai2 ni... rasa cam nak park tepi n masuk jaa kat kedai2 tu...


tak leh nak turun.. so aku snap dari ateh keta je laa...


teringin nak naik beca yg fancy2 ni.. tapi depa mau kaa bawak aku?? uhuks!! uhuks!!


kapal perang.. tatau apa ada lam tu..



another kapal... tiang tu spoil btoi laa....

lepas lalu Melaka.. balik mai Gombak umah abang aku.. pastu lepas maghrib ari yang sama gerak ke Kelantan plak.... Hijrah sungguh aku ari tu... heehehehe...


Pasar Ct Khadijah yang memang tak penah lengang...

time ni dah lepas kul 2.. tapi org tetap ramai beli macam2 jenis barang basah..
aku dok ushar telor penyu..tapi x berani nak beli.. takut kena tangkap....

mari.. mari.. mace2 kain ade.. kain batik, tudung suma ade blake..


dah penat soping.. rombongan cik kiah ke kampung kraftangan.. menjamu perut yang berkeroncong...


peringatan...


kekenyangan.. sambil bersantai...



amenda tah serius sangat dak ammar ni...


bonda & ayah je beria tgk kamera..



anak, ayah, bonda..



pun x tengok kamera.. tension nye aku...!!! aku je beria sengih.... iskk.....

No comments: