Wednesday, August 8, 2012

Doa..

Rabu..


kisah malam tadi.. hero kecik mengaruk masa dekat2 nak bukak posa..  menganga serba tak kena.. lalu mendatangkan marah satu rumah... last2 bagi mandi.. sumbat susu. terus tido..

bila dah tengok anak tido.. hati ibu mana yang tak senang? aku pun dengan konfiden rasa dia akan tido sampai ke pagi.. sebab petanig tu dia tak tido...

sekali tengah aku sedap layan cerita Keluarga Iskandar (best cita ni.. percayalah..) dia boleh pulak bangun duduk sama melayan derama tu..

adehh.. segar bugar bijik mata dia layan tv.. siap ajak aku main keta menan yang dah terbarai.. jenuh jugak laa memujuk suh masuk tido balik..

last-last laku jugak laa pujukan aku.. masa dok baring2 tu.. aku minta dia bacakan doa...
dengan konfiden.. "Allah humma barik lana... " dengan pelat2..






*adehhh..

No comments: