Saturday, June 23, 2012

update penghujung hari di penghujung minggu...

Sabtu malam..


semalam hari Jemahat aku cuti.. sebab sekolah buat sukan petang Khamis... aku jadi pengurus merangkap mastermind rumah merah Waja sibuk lagi menyibuk...

maunya tak letih dari hari Senin sampai hari sukan tu.. aku kena pi skolah waktu petang.. sukantara hari Isnin.. Selasa + Rabu kena raptai.. huh! kalah sukan olimpik ooo...

muka aku kembali bertopeng.. tapi aku bukan guru yang bertopengkan singa tau...! muka aku bertopeng dek kena panas tiap2 hari... macam laa selama ni aku keja dok dalam bilik ekon je.. kan? komplen jeee manjang..

semalam cuti aku jadi supir lagi.. bawak Bonda ke klinik utk review result CT Scan... pastu balik pun dah tgh hari.. aku sambung tido sampai petang.. tension sebab nak update data emis tak boleh... web under maintenance.. hampeh kan? dah tu bagi date suh suma data guru update by 25/6 ni.. time ni jugak laa nak buat maintenance... hangin je kan?

semalam dapur cuma berasap sebab masak air dengan nasik je.. lauk aku berasap kat Kedai Pak Ngah je..

oh ye.. lupa nak bagitau keputusan sukan hari tu... macam tahun lepas jugak.. rumah merah Waja menang.. menang sorak je laa.. hahahaha... tapi aku tetap bangga sebab Olahragawati dari rumah merah.. yeah!!!



*kalau bab sukan memang isu sensitif bila cakap bab2 pengadilan..

No comments: