Monday, June 25, 2012

entry Isnin kisah Ahad... tapi publish hari Selasa...

Isnin..


entry express..


semalam hari cuci mata dan cuci perut... aku melekap depan tb layan Desperate Housewives Marathon.. sambil layan perut.. dah kenyang aku layan mata pulak..


hari ni aku kena layan sibuk siapkan data... sistem punya laa hampeh.. kalah siput b*^%... grrr..


layan gambor je la ye...




menu tengah hari #1
asam pedas ikan terubuk..





menu tengah hari #2
sambal goreng jawa @ lodeh kering..
resepi amik dari kakjee..







menu petang tapi buat tengah malam..
kek pisang belak2... malas nak cita.. frust tau!








tak dak kena mengena dengan menu...
"Bonda saya rajin masak kan?"
rajinn laa sangattt... puiii! :D





*entry ni aku taip hari Isnin.. tapi aku publish hari ni pasai baru upload gambaq...

No comments: