Saturday, April 7, 2012

insrumen pentaksiran Matematik KSSR Tahun 2

Sabtu..


hari ni ke sekolah lagi.. ada pertandingan bercerita dan pidato pulak.. sekolah aku terpilih jadi tuan rumah.. kira tahun ni sekolah aku 'sapu' semua acara pertandingan sebagai tuan rumah... nak kata bangga tak ada la sangat.. tapi rasa cemuih tu ada laa.. asik2 ke sekolah sampai 6 hari seminggu.. hinggakan aku rasa utk diri sendiri n famili pun dah nak kena budget2 masa pulak... masa ni laa aku rindukan zaman2 kerja swasta...


cukup takat tu cerita hal sekolah.. kali ni aku nak berkongsi dengan sesapa yang ada anak Tahun 2 atau cikgu2 yang ngajar Matematik Tahun 2..


oleh kerana insrumen utk buat pentaksiran belum ada lagi di mana2 blog cikgu2 lain.. jadi nak cadangkan kepada kawan2 yang nak kena buat insrumen tu.. gunakan je buku yang aku dok guna sekarang ni.. cuma kita olah sikit je soalan supaya tak nampak sangat kita amik sebulat sebijik dari buku ni...

sekarang ni aku pun dah tak payah nak pening kepala nak pikir nak set soalan bagi kat budak2...





pada aku, buku ni memang banyak membantu laa kerja2 menyiapkan insrumen buat masa ni.. harap lepas ni banyak lagi buku yang ada macam gini..



*huh! promote baik punya.. tapi aku bukan ejen penjual ye...

1 comment:

tice su said...

leh x bg nama penerbit buku nih & beli kat mane ek? nak juga buku ni...bape RM?

TQ